Söndag

Heeeej på er. Gårdagen var ett riktigt praktexempel på en perfekt sommar dag, bortsett från den där lilla tromben som kom där på kvällen, men det gick ju över som tur var. Var iallafall ute i solen hela dagen med Cissi och Jeta, först i Poas stuga och åkte ring och sen på osudden. Var så jäkla kul när det var lite vågor och grejer! På kvällen hängde Matilda på också så åkte vi till Växjö och kollade på World war Z. Craaaazzzyy jävla film. Vi var inte 100 % beredda på att den skulle vara läskig så jag tror vi störde en del av de andra biobesökarna, men RIKTIGT bra film! Sen att Jeta skulle envisas med att stanna på vägen och kissa, i kolsvart skog, efteråt var kanske inte lika kul. Idag sov jag länge och åkte sen nästan direkt till golfbanan och käkade brunch. Det satt fint kan jag säga! Nu ska jag hem och andas lite så får vi se vad som händer denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0