Regn mys

Hello! Kom äntligen innanför dörren, har varit i Bor hos farmor och kollat när Tilde spelade fotboll. Jätte roligt men när det började ösregna i slutet ville man mest bara inomhus. Annars har jag inte gjort något speciellt idag, precis som igår. Träffade lite goa tjejer hos Amanda igårkväll men det blev inte en sent för mig. I fredags var det dock fest hos Emil och jag hade verkligen en skit trevlig kväll! Blev även en oplanerad övernattning i Emmas husvagn med henne och Olivia och vi avslutade natten på allra bästa sätt; ihopträngda i en dubbelsäng sjungandes Håkan Hellström. Helt perfekt alltså.

Ikväll får det bli ännu en lugn kväll för jag är frusen som attan och i stort behov av en lång varm dusch och myskläder. Kanske lite film och ben n jerrys på det. Först ska jag dock läsa lite i Game of thrones (första boken i serien) som jag håller på med just nu Jag har bara läst några kapitel men om man gillar serien kommer man fastna garanterat!
Kraaammmm på er mysisar.


Kommentarer
Postat av: Emilia

du passar så himla bra i ditt korta hår lina, var bara tvungen att säga det haha!

2013-08-12 @ 15:40:07
URL: http://pezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0