Last day of summer

Då vart sista dagen på årets sommarlov snart avklarad! Har hållit igång rätt ordentligt idag då min lillasyster fyller år och vi har firat henne med släkten både imorse och nu ikväll. Var även och kollade på hennes och kusinens fotbollsmatch (vilket var roligt trots att det spöregnade) och så hann jag och mamma övningsköra lite (för första gången denna sommaren...). Just nu känns det faktiskt rätt gött att rutinerna börjar imorgon, delvis pga vädret men också pga rastlöshet. Ska bli kul med Värnamo dagarna också! Tycker det har varit lite sisådär nu de senaste åren men denna gången hoppas jag att det blir skojj. Nu ska jag vänta in tårtan och sen ta de lugnt resten av kvällen innan allvaret börjar.;) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0