9 augusti 16:15

Ett urval goa bilder från kräftskivan i måndags.. Så jävla härlig kväll och alla bilder på kameran speglade det rätt bra, kanske lite för bra, så jag kände att de flesta fick förbli ovisade. Igår blev det en slappadag för mig, har ju som sagt blivit beroende av Greys Anatomy återigen så jag sitter rätt många timmar klistrad vid datan men var också och hämtade ut lite kläder jag beställt, var ett besök på älskade bibblan och sen var jag hemma hos Ebba på kvällen. Drack te och myste med tjejerna vilket alltid är gött en vanlig torsdag! Idag har jag varit och ätit lunch på lilla med Amanda, Matilda och Cissi och ikväll blir det nog också en rolig kväll tror jag så jag e gla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0