16 augusti

Veckan rullar på som vanligt! Igår var jag lat som fan som alltid men lyckades ändå ta mig i kragen och klämma in en liten powerwalk, slingning av håret och så en fika med Amanda, Ebba, Filippa och Emma på kvällen. Mysigt då jag inte träffat dessa tjejer så mycket under sommaren så det var roligt! Idag blev det en hel dag i Växjö med las chicas. Ingen shopping överhuvudtaget för mig (vilket jag är väldigt stolt över) pga att jag är grovt fattig just nu men det var roligt att för en gångs skull bara hänga på och stå bredvid medans de andra slösade bort sina besparingar. ;) Jätte mysig dag i varje fall! När jag kom hem kände jag mig tvungen till en genomgående dusch och en rakning av mina ben eftersom att jag i princip levt som ett pälsdjur nu i allt för många dagar. Sen har jag spenderat resten av kvällen i sängen med Greys. Alltid lika gött. 

Kommentarer
Postat av: Your bro

Hahha det där med pälsdjur gjorde min dag!!!

2013-08-16 @ 17:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0