13 augusti

Ni vet när man mer än allt annat vill sova men man inte pallar? Yep. Har kollat på några avsnitt Greys ikväll och innan var Ebba, Matte och Jeta här en stund och kollade på sista avsnittet av Allsång. Alltså, no words for Mando diao. Snyggaste människorna jag SETT hands down. Annars har jag varit hyffsat uttråkad idag, ungefär som igår faktiskt.. Träffade tjejerna på lunch igår och sen var jag och svullade hos Jeta på kvällen och det är alltid mys men det känns som att vi bara drar ut på den här veckan i onödan. Känner att jag vill ha det här med skolstarten överstökat just nu!! Jag gillar hösten! Har ändå haft en av dom bättre somrarna någonsin så jag är mer än nöjd. P.s Grattis IGEN till Narcis som otroligt nog fyller hela 18 år idag (igår..) vilket ger mig svettningar, ångest och ålderspanik men okej. Love you my friend. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0