00:34

Hej på er! Idag har jag varit på Skara ännu en gång, hehe, fast denna gången med mina härliga flickor Ebba, Matilda och Cissi! Förutom att det var hur super mega kul som helst så är jag faktiskt lite stolt över mig själv att jag vågade åka det mesta, har alltid varit den mesigaste av alla annars. Men nu jävlar, all in. Har förövrigt haft två riktigt mysiga och roliga dagar som start på denna veckan, hade kräftskiva i måndags hos mig med världens goaste människor och även om söndagen bestod av rätt mycket trötta miner och städning så fixade jag ändå med Jönköping och Monsters inc 2 med mina systrar. Skojjar fan inte nu, har längtar efter den där filmen i mer än 10 år så jag var lätt gladare än varenda unge på den där bion. Riktigt bra var den också! Som väntat. Ikväll när jag kom hem hamnade jag hemma hos Amanda en stund med henne och Jeta för lite snack och mys, drog dock hem tidigt för att kolla lite greys (beroende igen) men märkte att mina instinkter lutar lite mer åt sömnen just nu. Kram och godnatt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0