What you want, what you need


 Nu sitter jag bänkad framför datan och myser som attan.. Var ett litet tag sen tycker jag. Känns som att det har varit rätt fullt upp! Igår var jag ju i Växjö med mamma och moster, jag hittade jätte mycket fint OCH sånt som jag faktiskt behöver. Endast det är ju en ovanlighet i sig. Lager 157 är ju guld! Igår blev det ett par nya vårskor (Palladium) och idag en ny väska så jag är väldigt nöjd!  När vi kom hem så var jag och tränade på sjukhuset och sen spenderades kvällen med Cissen och Jeta. Vi var och handlade och så drog vi hem till mig sen och gjorde Pasta carbonara! Mycket gott och trevlans.
 
Idag på morgonen var jag och Saga och gymmade, nästan helt ensamma så det var jääääävligt gött kött. Sen har jag varit i Jönköping hela dagen med familjen, var tvungen att inhandla några saker till mitt rum här hos pappa. Skojar inte när jag säger att det har sett ut som ett rivningsprojekt här nu ett bra tag, men nu ser det faktiskt helt okej ut! Till skillnad från innan i varje fall. () Nu väntar jag på att Sanna ska komma hem så vi ka göra mat och sen blir det tyvärr plugg för min del.. Gå och lägga sig tidigt blir det också för imorgon blir det jobb! Jag tror inte att jag behöver tillägga att det är pengarna och endast det som kommer få upp mig imorgon.. Pussssssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0