13 april 13:25

Bild från igår + bästa och viktigaste låten just nu
Denna morgon har jag än så länge bara spenderat i soffan. Så väldigt underbart! Kollade på reprisen av Skavlan från igår som jag missade.. Det var extra mega bra nu när Håkan var där! Nu efteråt har jag även passat på att lyssna på de ytterligare låtarna som släpptes häromdagen till albumet.. Det tog lite tid men nu har jag fallit för Det kommer aldrig va över mig. Dock var nog de andra två ännu bättre, LYSSNA! Håkan Hellström – Valborg. Gårkvällen spenderade jag med mina mysiga vänner. Det blev en riktig slökväll i Damirs kök med pizza, blåbärspaj och allt var det var men ibland får man faktiskt unna sig.. Det är ju utan tvekan dessa kvällar man längtar till hela veckan.:) Idag har jag egentligen lust att bara stanna hemma och  lata mig igen men man kanske ska hitta på något aktivt också! Måste iallafall plugga lite! Puss o kramis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0