Lördag/Söndag

 
Lite bilder från igår! Brukade alltid ta med kameran förr men var jättelängesen nu faktiskt. Vi var iallafall hos Matilda och åt middag eftersom att hon fyller år idag! Grattis igen till henne.♥ Sen åkte vi till en fest men jag var inte riktigt på party humöret så jag åkte hem rätt tidigt. Men mysig kväll! Idag har jag inte gjort så mycket, sista dagen på lovet så jag kände för att löka så mycket som möjligt haha. Har pluggat som ett ARSLE idag alltså. Det är inte ens okej. Var ute och sprang där emellan men nu ikväll blev det spanska gloser för hela slanten.. Det gick över huvudet på mig för ett tag sen så jag kollade på Pitch perfect istället och nu ska jag sova. Kramaaaar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0