Du vet att hälften av dom som kämpar går under och hälften av dom som älskar exploderar

Hej! Åh så bra dag idag. Började med skolan och endast 2 lektioner + en musikal som var jättejätte BRA! Sen var det visserligen matteprov men det gick ju faktiskt också bra. Efter skolan gymmade jag med Saga och blev så himla speedad då detta var i princip första rygg/biceps passet jag varit på bra humör efter! Kändes så JÄKLA bra! Proooggreeeesss.. Ikväll blev det grillning hos Matilda med världens bästa tjejer. Mysigt tjejsnack när det är som bäst. ♥ Sen avslutade jag, Cissi, Jeta och Ronja på donken vilket jag faktiskt tyckte var väldigt välförtjänt. Nu ska jag soooovaaaa! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0