Bieber hysteri

Kom hem från skolan för ett tag sen, har varit sjukt trött idag pga att vi inte gjort i princip någonting.. Typ suttit vid datan hela dagen. Jag stannade dock kvar lite och försökte få lite matte gjort och sen gick jag hem  tillsammans med Jeta och Amra. Gick in på Svt nyss och kollade på några av filmerna som lagts upp nu när Justin Bieber är i Sverige. Haha - så JÄKLA sjukt! Jag är inget bieber fan men jag antar att jag (till en viss del) kan förstå grejen med honom, däremot det här med att folk stått utanför Grand Hotel sen igår för att se honom i 2 sekunder vet jag inte riktigt.. Inte bara det att de grät som om någon dött utan folk svimmade på plats. Gaaaaleeeeeet. Nu ska jag äta och sen kolla Game of thrones från igår (hallå vilodag). Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0