24 april 21:39

Hello! Häärligt med onsdag redan. Idag har det varit en riktigt lång skoldag. Började med orientering (igen) vilket vi tappert kämpade oss igenom och sen blev det väl i princip alla jobbiga lektioner på en gång men det gör inget! Bra dag ändå! Efter spanskan var vi några stycken som blev kvar i skolan och pluggade tills matte provet på fredag. Jag, Ronja och Filippa stannade ända tills klockan 5 så jag måste säga att det var rätt aktivt jobbat ändå, iallafall för att vara en onsdags eftermiddag haha. När jag kom hem var jag rätt trött så ikväll har det bara blivit totalt chill. Försökt förbereda mig lite inför svenska nationella som är imorgon då vi ska skriva uppsatsen, är faktiskt lite nervös då läsförståelsen i tisdags var svårare än vad jag trodde. Men det brukar alltid gå bra i slutändan! I värsta fall är det iallafall lite inställda lektioner haha.:) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0