17 april 22:15

Hello! Riktigt go dag idag!:) Äntligen kom det fina vädret som vi har blivit lovade i ungefär en vecka..? Hoppas bara det håller i sig nu, hade vart jäkligt gött! Idag i skolan började vi dagen med orientering vilket faktiskt var jävligt skojj, fortfarande stolt över mig själv över att ha kommit över mitt hat för detta.. I slutet av dagen var vi och kollade på en radio inspelning av "Svensktoppen nästa" vilket var helt okej. Vi hann iallafall med ett litet stopp för årets första glass haha! Har käkat två glassar idag, fan inte dåligt. Sedan var jag iallafall på stan ett tag med Narcis innan jag cyklade hem och drog ut och sprang en runda. Riktigt skönt men var jäkligt död när jag kom hem.. Ikväll har jag läst ut en bok, lyssnat lite grann på Håkans nya, provat min nya bikini och pluggat lite matte! Nu ska jag fan SOVA. Puss.:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0