Vad är min tystnad värd?

Jag står och väntar på min skjuts
men jag har glömt bort var jag ska
Så jag flyter bara med
och glider lika planlöst av
Mot en helt ny dag

Har du den där känslan?
(Vilken menar du?)
Jag menar den där känslan
(Av att någonting)
avgörande hände när jag var ouppmärksam
Att någonting försvann

Säg att du förstår mig
(Nej, vad menar du?)
Jag vill att du förstår mig
(Så vad menar du?)
Du gör det mycket svårare
än det egentligen är
(Vad är min tystnad värd?)


Hej har nyss varit på dans för första gången på 1 år. Har börjat igen. Det var det fetaste ever, verkligen jävligt nice. Fick en på lite bra humör faktiskt! Nu ska jag kolla Scrubs och ja, sova. Känns bra med fredag imorgon då blir det att chilla järnet. Pöss.


Kommentarer
Postat av: guppy

så fin du är min vän!<3

2012-09-07 @ 11:49:00
URL: http://sandraekdahl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0