Lite frågor

Jag brukar få komplimanger för .. Hår och klädstil.

 

Jag tycker det är obehagligt att .. Vara ensam hemma sent eller sova ensam (att gå och lägga sig i allmänhet tycker jag är obehagligt, haha)

 

Jag har samlat/samlar på .. Allt möjligt

 

Ett band/artist jag inte klarar av att lyssna på är .. Oh god. Någon grov metal/hemsk rap/tjej bands pop... Just nu skulle jag vilja säga Adele, Broken door (haha) eller Drake.

 

Jag har en förmåga att .. Spaca away till min egna värld

 

Jag tror på .. Tveksamt

 

I smyg brukar jag .. Äta och lyssna på typ.. gammal RnB

 

I min jackficka har jag alltid .. Nycklar, hörlurar

 

Det här året kommer jag .. Fortsätta att göra mitt bästa i skolan, njuta av hösten och förhoppningsvis fira jul och nyår med underbara människor.

Nyår 2011-12.

 

Jag hoppas att jag en dag .. Är lycklig :)

 

Jag stör mig på människor som .. Endast pratar en jävla massa onödig skit, är otrevliga/elaka och inte har någon som helst vettig åsikt.

 

Något av det sötaste jag vet är .. Bebisar

 

I telefonen svarar jag .. Hej det är Lina, hallå

 

En låt som gör mig glad är .. 999 - Kent, All you need is love - The beatles

 

En låt som kan få mig att gråta är ..Väldigt mycket utav Kent och 

http://open.spotify.com/track/4rkt431imfiPnoKMLuvjy5

 

Om jag är ensam hemma brukar jag .. Kolla på tvserier eller lyssna på hög musik

 

På McDonalds beställer jag oftast .. Chicken nuggets baby. Och jordgubbspaj

 

Jag tycker jag är ganska duktig på .. Svenska, Engelska och att skriva (ibland)

 

Ibland undrar jag varför .. Världen är som den är

 

Jag tycker inte om min .. Väldigt asociala personlighet

 

Det dyraste jag har köpt är .. Köper inte så dyra grejer

 

Jag ångar att jag köpte .. Vissa jävligt fula och onödiga klädesplagg

 

Jag tycker om människor som .. Framförallt är äkta och godhjärtade. Och som har underbara personligheter.

 

Om jag såg en hundralapp på marken skulle jag .. Ta den

 

Jag ser upp till .. Folk som skriver underbar musik och personer som vågar stå på sig och vara sig själva. Gå emot strömmen.

 

Jag saknar .. Gamla minnen och vänner som man har förlorat litegrann

(Ville bara ha en anledning till att lägga upp denna bilden ;) Älskar!)

Kommentarer
Postat av: matilda

FUUCKKKK YOU !!!!!!!!!!!

Svar: hahahah :)
jonssonlina.blogg.se

2012-10-03 @ 17:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0