Friday!

Snodde bilden från Filippa!:-)
Bilden är från idag efter skolan då jag Filippa Frida Ellen Hanna och Karin cyklade ut till Åminne julmarknad, haha! Jul och jul vet jag inte egentligen men det var väldigt mysigt faktiskt! Och kul att va i Åminne igen.:-) Fick till och med lite jul känsla av allt gött.. Hemvägen var dock inte så rolig då det fullkomligt öste ner, haha fyfan värsta cykelturen på länge.. Men nu är jag nerbäddad under täcket framför TV:en så det känns gött! Ni får ha en bra fredag! Själv ska jag ba götta mig med bl.a. mitt nya te jag köpte idag.

Kommentarer
Postat av: Emilia - http://pezone.blogg.se

Haha så härlig bild! Var mässan bra i år förresten? Eller typ samma som alla andra år? :)

Svar: Haha :D Jadå det var mysigt som vanligt! Fanns en hel del gott te och sånt man kunde köpa iallafall!;)
jonssonlina.blogg.se

2012-10-20 @ 09:56:43
URL: http://pezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0