23:11

(Fick en liten fråga om jag kunde länka min favoritlista på Spotify och visst kan jag det. Detta är de två bästa listorna enligt mig: lllllinaasssssssDrop it like its hot. De är ju båda två självklart mina då men ja.. Jag tycker dom är väldigt värdo och bra.) Kom hem för en timme sen ungefär, har varit i Aquamera hela dagen med goa gänget. Det är så jädrans roligt! Hann även med lite shopping också. Självklart missade jag och Mai tåget hem då pga av en pommes tallrik.... Men det löste sig tillslut efter mycket om och men. Sedan träffade jag Ebba och Lisa och var ute med dom en stund innan jag drog hem. Trevligt trevligt! Tänkte kolla lite film innan jag går och lägger mig men är jäkligt trött. Har iallafall varit en bra dag precis som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0