Nej du och jag ska aldrig dö

Lite random mobil bilder från lovet (som gick alldeles för snabbt)
Det känns konstigt att det är måndag idag och inte söndag! Men det är så jäkla gött med studiedag alltså. Kände att jag behövde lite extra slapp och även lite extra plugg tid.. Man är ju mästare på att skjuta upp! Igår pluggade jag faktiskt en hel del på dagen men sedan var jag också hos Jeta en stund med henne och Amra (♥) innan jag och Amra åkte hem till henne och kollade på Solsidan och lite sånt. Vid nio tiden åkte jag till Narcis för lite sims mys och höll till där resten av kvällen tillsammans med honom och Damir. Har haft en go helg och bra lov med fina vänner, ska inte bli kul med skola imorgon MEN "snart" är det jullov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0