Life is for the living

Snodde domma från Cissis blogg!! Var bara tvungen. Blir så sugen på värme och sol när jag ser detta! Fast det va inte så soligt då heller... Men myyyss!! Saknar lite. 
 
Idag har det varit en lååång dag.. Skola till halv fyra och sedan gymmet och dans. Hade dock lite tid att slå ihjäl eftersom jag inte pallade dra hem emellan men det var helt okej för då fick jag läsa min nya bok Sandmannen, den nya av Kepler! :D:D:D AS GLAD! Jag är extremt boknördig men dom är verkligen JÄVLIGT bra! Nu har jag spelat Sims och kollat på finalen av Hela sverige bakar och då blev jag också jätte glad för min favorit vann för en gångs skull! Nu ska jag duscha och sedan sova. Fredag imon yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0