22:40

 
Jag och Ebba från maskeraden två veckor sen
Denna dagen började fan inte så bra... Var inte kul att cykla hem trött som ett as i världens värsta motvind från skolan idag.. Tror det tog 3 timmar att komma hem. Nä men sklan var egentligen helt okej och sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen. Tänkte ju plugga men har inte blivit mycket mer än lite glosor just nu.. Tyvärr. Tog ett väldigt långt bad innan och har läst mycket i min bok som inte går att lägga sig ifrån för den är så jävla bra (tjat)!!Har även kollat lite på X factor och Skavlan där SHM gästade medans halva Sverige är på live konserten istället. Standard. Ska snart gå och lägga mig och ruttna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0