6 maj 02:55






Hahah.. Hittade lite smått och gott från min gamla blogg :-) alltid lika roligt. Det roligaste med sånna här bilder är att dom verkligen alltid är genuint fula, de flesta iallafall. Kolla bara på det EXTREMT osmickrande collaget här ovanför med bilder på mig och Jeta. Haha alltså, vettefan om det är nån blind männska eller nått som tagit de fotona, INTE EN ENDA normal bild hahahh... SÅ söta så. :)

Har iallafall spenderat kvällen med Amanda Amra och Jeta. Vi hade lite svullokväll så vi låg hemma hos Amanda och degade och sen var vi på San marino och åt. Var jätte skojj och mysigt som vanligt med mina bästa. :-) Självklart blev det lillabloggen och gamla minnen prat, haha.

Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0