Tjoho

Hejsan svejsan, här sitter jag och chillar. Har inte gjort mycket idag än så länge, var och solade innan bara. Igår så var jag inte i skolan faktiskt för satt istället hela dagen på JB och fick håret fixat av Sanna, tog ett tag men det var värt det för resultatet blev rätt gytt tycker jag. Är dock inte helt bekväm i det än då jag är VÄLDIGT blond. Syns inte jätte bra på bilderna men jätte blond haha! Men det var ju så ja ville ha det så, men ska bara försöka få bort lite gula toner så blir det finemang.:-) efter det var jag och fikade med Ebba sen på kvällen så åkte jag jeta amra och Ronja ut till ebba och chillade lite! Skojj skojj. Nu ska jag snart fixa mig lite och sen blir det dansföreställning, om allt går som planerat.:) Så får vi se vad som händer sen!

 

 


Kommentarer
Postat av: em

Sjukt najs lina!

2012-05-13 @ 00:19:14
URL: http://pezone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0