Stockholmklassresa/osv




Hejsansvejsan!

Haft en jävla bra långhelg. Både i onsdags och torsdags så mös jag med mina tjejer, på onsdagen var vi på stigs hela kvällen och på torsdagen hos Cissi. Sen har jag ju även varit i Stockholm då fre-lör med min kära klass. Det blev väldigt grovt lyckat, älskar min underbara cpklass så mycket alltså.♥ Sedan i söndags så tog jag det chäll och gjorde lite nödvändiga grejer samt njöt av vädret och spenderade kvällen med goaste Saga.

Denna veckan har ju börjats med världens bästa väder och det verkar som det ska hålla i sig veckan ut, hoppas verkligen det! Så idag har jag tränat lite ute (svettats och kämpat i mängder) med mina tjejer bl.a. backträning och sådant styrt av Amra haha. måste sett FÖRJÄVLIGT ut men gud vad jag älskar er mina fula. ♥ Tog även årets första dopp idag och kollade på Lovas och Tildes match och mös med lillkusinen samtidigt. Väldigt mycket kärlek till dessa dagar alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0