All I want to do is to be here with you, to be here with you

olivia  ([email protected]) om Tråkigt tråkigt tråkigt:
vilken linje ska du gå? :)
emilia om Hail the sunny days:
Härlig bild lina, i vilket program redigerar du? :)
olivia om Tråkigt tråkigt tråkigt:
vilken linje ska du gå? :)
Svar: Samhäll på figy (livat haha)

emilia om Hail the sunny days:
Härlig bild lina, i vilket program redigerar du? :)
Svar: Tackar! Inte jag som tagit den dock haha.. Redigerade lite i Picasa 3 som vanligt.:-)
Hejsanhejsan. Igår var jag ju då och kollade på kulturskolans dansföreställning som Ebba egentligen skulle varit med på men hon har ju skadat foten.:( Man blev faktiskt lite sugen på att var med, riktigt roligt är det. Sen gick vi allihop till San marino och käkade sen satt jag på stigs och ja tog det lugnt resten av kvällen med Ebba och Jeta. Nu idag har jag varit på IFK-Hammarby, det gick ju icke så bra men det var trevlans! Alltid roligt att träffa lite folk, haha. Nu blir det Lost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0