Tråkigt tråkigt tråkigt


Jag Narcis och Jeta förrförra veckan eller något sånt.
Ja hejsansvejsan. Just nu sitter jag och kollar på Lost vilket jag gjort typ dygnet runt dessa dagar.. Det har varit den enda höjdpunkten denna extremt långa och jobbiga veckan.. Har varit så jävla trött och hängig hela tiden och idag gick jag faktiskt hem från skolan, orkade verkligen inte. Skoltrött eller nått antar jag. Iallafall, gick ut på en långpromenad i regnet innan och sen mötte jag upp Ebba i stan så vi gick och fikade. Hade ju inte träffat snuttan på en vecka så det var myspys. Ska bli jävligt gött med fredag imon, hoppas man får lite chans att vila ut sig lite.

Kommentarer
Postat av: olivia

vilken linje ska du gå? :)

2012-05-13 @ 16:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0