While I'm Still Strong


Denna helgen har inte varit så jätte livad än så länge men jag har haft mys ändå. Igår käkade vi på lilla krogen och sen kollade jag på Lets Dance med mamma och Lova, haha. Idag har jag fungerat i princip samma spår, var på jobbig gymmix på morgonen sen fikade en stund med Agnes, Mai, Jeta och Amra. Var ju "marknad" haha. ♥Värnamo♥. Nu ikväll passar jag Lova så vi har kollat på tv hela kvällen. Känner mig som en riktig kärring denna helgen så mycket jag glott på tv. Earth Hour var ju även idag, Lova fick typ släcka allt för jag vågade inte haha.. Grooovt rädd ja. Imorgon ska jag till Jönköping för att köpa grejer till rummet och ja äta på IKEA med såklart. Så gött att få det gjort!

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför ha du å din syster bytt rum?:)=)

2012-04-01 @ 08:48:06
Postat av: felicia

Älskar din blogg!



Du är även sjukt fin :)

2012-04-05 @ 21:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0