Yesterday, all my troubles seemed so far away

Det här inlägget tänkte jag skriva igårkväll men var jätte trött när jag kom hem så glömde visste bort det. Men det var verkligen en.. känslomässig dag, haha. I skolan grät jag ögonen ur mig utan att knappt veta varför. Det blev bara för mycket på en gång kan man säga, och när man skulle säga hejdå till alla lärare och de i klassen..Usch! Efter gråtkalaset så åt jag iallafall med tjejerna en stund innan jag och ett gäng från klassen begav oss ut till Kajsa på klassfest. Och när alla seda hade sagt hejdå för sista gången var vi några stycken som cyklade in till "stan" igen så träffade bl.a. Ebba, Matilda och Samson en stund uppe vid Alansryd så hann träffa vännerna några timmar innan jag drog hem! Perfekt dag/kväll! Taaaack alla så mycket ni är underbara.♥♥

Nu MÅSTE jag börja fixa mig, studenten idag ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0