4 dagar kvar



Idag är det bara 4 dagar kvar tills jag slutar nian. Det är helt sinnessjukt. Har längtat efter denna dagen så otroligt jävla länge nu att jag kan inte fatta att det är sant, men nu när det drar ihop sig så känns det självklart väldigt sorgligt. Inte så konstigt att man har fäst sig vid vissa människor på detta sätt efter så jävla många minnen och år tillsammans. Så det blir att gråta av både glädje och sorg på torsdag, haha.. ♥♥♥♥

Annars då! Jo idag har jag som väntat inte gjort något alls. Jag har 1 miljon små skärsår över båda mina händer och har ingen aning om varför. Gör jävligt ont. Inte så jätte intressant men det är dagens händelse iallafall. Nu tänkte jag testa min skolavslutningsklänning för 57:de gången!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0