Sista dagen!

Förra året.

Hejsvejs. Har precis spenderat mer än en timme med att försöka fixa mina naglar lite snyrre. Var ett STORT misstag, när fan ska jag lära mig att det alltid blir fail? Ska gå och tvätta bort det nu. Torkar ju för fan aldrig och om man rör sig en cm kladdas allt ut. Detta nagellack var ju då även tydligen gjort på vatten och typ socker haha.. Satt inte som berget om vi säger så! Men jaja. Idag har jag haft sista dagen med klassen innan avslutningen imon. Vi spelade minigolf vilket jag tydligt ÄGER på då jag vann i min grupp but more imporant, vann över Arvid! Sen åt vi på Olympia och sen drog jag hem och fixade lite inför imorgon och passade på att sola lite. Resten av dagen har det ju varit bal, var först och tog lite kort på kusinen i apladalen sen var vi på stan och kollade på själva spektaklet. Alla var extremt fina som vanligt! NU ska jag som sagt tvätta bort mitt nagellack sen fixa det sista innan jag går och lägger mig.. Blir att gå upp vid cirkus 4 imon så gäller att få lite sömn! Taggataggatagga........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0