Like nothing could destroy your world


Sinnessjukt bra version av denna låt. Gustav Norén är så otroligt grovt snygg också.

Sara om Dansa fastän hjärtat brister, dansa fastän du inte är här:
var har du köpt den gröna tröjan som du hade på rixfm? Sjukt fin :)
Svar: Åå tacktack. Den är köpt på beyond retro (second hand) i Stockholm. :-)

Har inte gjort ett dugg idag förutom skolan som vanligt. Vi kollade på Schindlers list i typ tre timmar så det var väl rätt chill ändå kan man säga.. EXTREMT bra film, jäkligt obehaglig men klart ett måste att se. När jag kom hem var jag cp trött som vanligt så ja jag har bara legat i soffan sen dess.. Nu tänkte jag kolla på White chicks och sedan sova, jäkligt gött att slippa skolan imorgon med (kompledigt)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0