[ingenting]

Old pic.
Halloj! Idag har det varit en extremt lam dag i skolan precis som de flesta dagarna nu för tiden och även de kommande. Så jävla onödiga!! Speciellt nu när betygen sätts idag. FYfan va sjukt ändå, slutar liksom nian om cirkus 1 vecka. Helt jävla otroligt sjukt. Var 1 dag sen jag började sexan känns det som samtidigt som tiden ändå gått cp sakta, FAN vad jag känner att man förjänar det här nu dock!! Men men nog om det, idag har jag firat min fina vän Agnes med resten av tjejerna. Vi bakade en as god tårta och avslutade på donkan. Så fett jävla värdo. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig orkar inte vara uppe mer.. Men ska va gött och va ledig imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0