Du måste flytta på dig

Fan vad den där låten sätter sig på hjärnan..↑
Tjoho! Detta är den enda bild jag kan bjuda på från ikväll än så länge, har ju varit i Anderstorp med girlsen ovan och Mai tog jätte mycket fina (hehe) bilder fast med sin kamera så hoppas hon skickar dom sen! Iallafall så fyllde Filip år så vi var ute på lite födelsedagskalas mitt i skogen vettu, men det var jätte skojj som vanligt. Goaste människorna!! Men nu är jag hemma med en miljon myggbett iallafall och är jätte trött och hungrig, orkar dock inte gå och lägga mig.. Imorgon får bli en riktig chill dag! Puss.:-)

Kommentarer
Postat av: mcqueen

hahahah ser ut som att de kommer en skog ut ur min armhåla vafan är det ?!?!

2012-06-10 @ 13:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0