Be alright

Som vanligt har jag snott en bild ↑ här av någon annan nu (Cissi). Jag och Matilda i torsdags iallafall!
 
Fyllde ju år i torsdags och dagen blev väldigt lyckad tycker jag. Sån jävla tur att solen sken efter typ 10 regndagar så jag låg och solade, var och käkade med mamma och var med mina underbara vänner på kvällen.. Fick världens bästa present av Cissi och Matilda och en jätte fin tårta, haha, helt perfekt. Vi käkade, grillade och hade de mys, vågade oss även ut till lunden för att köra kubb trots alla miljontals knott. Gick inte vara ute länge kan jag säga! Fyfan. Men som sagt lyckad dag! Igår gjorde jag inget särskilt fikade lite med Narcis och company och spenderade sedan kvällen hos Ronja med tjejerna. Idag har jag varit på fotbollscup i Trönninge med Lovas lag hela dagen, en riktig hel-dag.. Är helt död just nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grymt snygga skor! Vart har du köpt dem?:)

2012-07-02 @ 12:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0