Jag är rädd att man glömmer, glömmer allt. Som vi glömde att vi älskade varandra

 
Inte jag som filmat, men det här var en av de absolut bästa låtarna i lördags. Helt jävla magiskt. Hela lördagen var magisk i sig. Så väldigt väldigt lyckat. Vi började ju dagen i Götet trötta som satan lökade runt i stan och sådant, sen blev det en jävla massa köande men också väldigt mycket taggande.. Tre timmar utanför och 3 timmar där inne - där de 2 sista timmarna bestod av att alla i publiken stod upp av nån anledning så det var total syrebrist och alla var gnälliga och lama men det var så värt det alltihop. Det går knappt beskriva men det var bättre än vad jag någonsin kunde ha tänkt mig. Underbara människor, underbar musik - helt enkelt en sån sak jag kommer leva på väldigt väldigt länge.
Och tack Saga för världens bästa sällskap!
 
Efter konserten åkte vi till Sagas stuga i Falkenberg och hade det myzz sen blev det hemmåt igår nån gång på eftermiddagen. Var extremt trött så var skönt som fan att sova ut idag.. Har kollat på favoriterna Ellen show och Kardashians nu men får väl ta och hitta på nått snart. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0