Out of the blue and into the black

Hajdu.. De senaste dagarna har det inte hänt så mycket alltså. Typ igår hela kvällen kollade jag endast på Jerry Springer och idag typ.. Mtv cribs. Va fan händer? Men det blev spontan fest i måndags hos Cissi, blev väldigt lyckat och så men jag förlorade typ en hel jävla dag av liksom aktivt levande på grund av den festen. Vi var några som sov hos Cissi efter och jag tror fan inte jag sov en enda timme så japp. Då var man inte goe. Idag har jag umgåtts med min älskade bästaste vän Jeta som äntligen är hemma.♥ Armin, Damir och Narcis var också med, jätte mysigt med mina favoriter! Var och fikade och sen hem till Jetis och gjorde våfflor, skojj skojj. Och eftersom att det nu är officiellt fredag kan jag säga att jag drar till Götaborg och ser Kent imorgon med Saga. Helt jävla sinnessjukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0