21 juli 16:48

Helsingborgsfestivalen ååå så fett.....Längtar!
 
Hej hej, längesen. Har ju varit i Öland några dagar denna veckan tillsammans med Agnes och Ebba. Vi hade tyvärr inte tur med vädret då men vi hade det jätte mys ändå! Bio och liteee sådant göttans.. Igår så fikade jag med Ebba, Cissi och Jeta sen var vi en sväng hos Armin. Ikväll verkar det som att det blir lite festligheter, får hoppas på en rolig kväll iallafall! Är så sjukt taggad sen till nästa vecka, jag sitter mest och räknar dagarna faktiskt för då blir det Helsingborgsfestivalen. Som man förstår är jag taggad som sjutton, lite extra pågrund av att jag är väldigt uttråkad - hela tiden (känns det som).. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0