Those Christmas lights light up the street, Down where the sea and city meet. May all your troubles soon be gone, Oh christmas lights keep shinin' on

 
Cp allt jag skrev nyss raderades haha.. Varför bloggar man ens?
Sitter iallafall och lipar till Svenska hjältar, hade INGEN aning om att det var så bra! Har spenderat kvällen här i soffan tillsammans med Lova, kände att jag inte hade något alls bättre för mig faktiskt. Skönt som tusan att sluta skolan idag, speciellt när denna veckan har varit den första på väldigt länge som INTE gått så snabbt haha.. Men vi var i skolan först ett tag innan jag kollade på Lovas skolavslutning och sedan käkade med klassen på Chaplin.:-) Myspys. Var även en runda på Eko med pappa och inhandlade det sista för julstämningen haha, känns ju bara sjukt att det är 4 dagar kvar till jul! Nu ska jag kolla på sista Johan Falk - fett bra, och hoppas vi överlever sista timmarna av den 21 december.:-) Puss.
 

Kommentarer
Postat av: emilia

know the feeling, ska trycka på publicera, klickar på radera. yey.

men god jul iallfall! :)

Svar: Haha händer lite för ofta tycker jag.. God jul Emilia! :D
jonssonlina.blogg.se

2012-12-23 @ 15:25:57
URL: http://pezone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0