Annandag jul

Hejsvejs. Igår spenderade jag dagen med att vila upp mig efter all julmat. Haha. På kvällen var jag hos Jeta och kollade på VS för femte gången. Inte helt OK. Idag då har jag varit och gymmat med Ebba två timmar på morgonen och sedan spenderat dagen i Jönköping med henne och Cissi. Skojjskojj! Har länge haft en stor fobi för mellandagsrean i allmänhet, SPECIELLT inne på A6 där det kryllar av folk som av någon anledning tar med hela familjen och tillhörande barnvagnar storlek XL, men om man bara undviker de värsta REA affärerna så funkar det helt ok.. Köpte bara det nödvändiga! Ikväll har jag bara tagit det lugnt och bara svullat i onyttig mat (tyvärr) och nu ska jag väl gå och lägga mig i brist på annat! Good night. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0