29 december

Hallå hallå blogg.se appen har inte funkat på år och dar men nu så. Jag har inte spenderat mina dagar med så mycket men jag har slingat mitt hår, kollat på en jävla massa filmer haha typ The dark knight rises och Harry Potter för tusende gången, haft en liten fika med Sandra, träffat tjejerna och så idag då var jag Mai, Amra och Jeten på gymmet och simmade gjorde vi även! Jäkligt gött! Nu sviktar ju dock allt igen då jag och Sandra sitter här hemma och käkar för fulla livet. Fan. Vi har iallafall catchat up och haft jävligt skojj som vanligt och kollat på Sagan om ringen som fortfarande rullar på tv! Imorgon ska jag till farmor och lite så och sen är det plötsligt 2013. Fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0