23 december

1 dag kvar! Det har varit två rätt sega dagar men har haft fullt upp så det har väl gått an.. Blev klar med sista julklappen typ för en timme sen haha, stressigt som vanligt. Igår var en tråkig dag som fan fast på kvällen var det glöggfest enligt tradition hos Ronja så jag var där med tillsammans med Ronja såklart, Matilda, Simon, Affe och Agnes! Snacka skit och trycka i sig en jävla massa god mat är alltid väldigt trevligt tycker jag.:-D Idag har jag slitit som ett as på tidiga morgonen på gymmet så man kan njuta av julen med någorlunda samvete. Ikväll har det varit uppesittarkväll med bingolotto och köret som vanligt men tänkte gå och lägga mig nu faktiskt. Haha, orkade inte ens kolla klart på hela det är ju åldring varning på det om något. Aja! God natt och god jul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0