Who will love you, who will fight? Who will fall far behind?

2 nya favvos. Från Kents nya album. Tycker det är hyffsat bra hittills men måste skumma de lite till, hehe. Men denna är favoriten än så länge. Ochrasy är även cp bra, Hanna som tipsat mig om Mando!
Ingen som bryr sig om min musik smak antagligen haha.. Men hoppas nån gör det iallafall. Har tappat besökare är jag bytt blogg, liksom det var istället folk som fortsatte va inne på den gamla haha så jävla trögt men men. Synd! Skoldagen idag var rätt chill och rolig! Lite jobbigt de sista timmarna dock, kände att jag var tvungen att sitta kvar och plugga idag med så med idag har jag gått till 4-5 varje dag denna veckan.. Jobbigt jobbigt men har väldigt mycket just nu som sagt. Imorgon blir det tidig dag men har Engelska nationella på morgonen så är rätt pressad inför det just nu. Får hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0