We can burn brighter than the sun

Fun. – We Are Young - feat. Janelle Monáe Kent – Kungen är död Jojje Wadenius – Jag är det fulaste som finns The Smiths – There Is A Light That Never Goes Out.
Usch va trött jag är just nu ska snart gå och lägga mig.. Sova är tusan det bästa som finns. Denna helgen har det inte hänt så mycket, var hos Ebba med tjejerna igår och sov där sen idag har jag vart på gymmix och ja bara suttit hemma och latat mig. Har haft sån himla förkylning denna veckan och har ont i huvet och skit så har inte orkat göra något. Men men! Nästa helg är jävligt efterlängtad, valborg då ju så ska bli gött och va ledig måndag tisdag. Gäller ba att klara denna veckan nu med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0