Tomorrow will be kinder


Hejhej! Idag har jag varit jätte trött, halft pga av att jag har tvingat det på mig själv lite eftersom att det har kännts som att jag ville va trött, det är obligatoriskt att va trött sista goa dagen på lovet + en söndag. Sista dagen är väl imon egentligen men den räknas inte känner jag.. Jo men den andra halvan där är väl för vi var på fest i Smålanstenar igår och jag sov hos Matilda efter och vi kom hem rätt sent och sådär, men det blev en lyckad kväll! Matilda fyllde ju år så vi firade ju henne igår då.:) Annars, idag har jag då inte gjort nånting förutom kollat på Solsidan och Starwars. Ska fortsätta med det nu faktiskt, ha de !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0