Helgen

Hej svejs, i fredags så gjorde jag inte så mycket speciellt. Var och solade en stund sen mötte jag upp Amra så vi gick och fikade med Amanda och Jeta.. Sen gick vi hem till Jeta och kollade på gamla bilder SOM VANLIGT haha. Igår så var det ju först marknad så jag var nere en sväng med Narcis och Jeta och sen var vi på fest hos Agnes. Lyckad kväll!:-D Med exremt många bilder tack vare Adis som flög runt åta helvete med kameran. Idag har jag varit och kollat på Damirs match med Adis, Narcis, Armin, Ebba, Mai och Agnes. Också skojjig dag.:-D Detta lilla lovet vi har nu är så jäkla gött, valborg imorgon ju! Hoppas på bra väder.
Nu ska jag deppa och kolla på nån film...Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0