(Så nära får ingen gå)

vackert
Hello, kollade nyss klart på Toy Story 3. Jävligt bra film men ÄR det en skräckfilm eller en disney?! Jag är kluven. Fan finns ju ingen läskigare än Lotso och den stora bebisen. Aja, annars har jag inte gjort något speciellt sen jag kom hem. Var en rätt jobbig skoldag, ända till 5 och jag var så sjukt trött. Har typ bihåleinflamation eller nått också så har varit förkyld i mer än en vecka nu och har huvudvärk hela tiden men men, kan absolut inte missa skola just nu eftersom vi har väldigt mycket plugg. Väldigt mycket som ska lämnas in + nationella prov. Nu ska jag kolla på ännu en film, The hangover part 2. Sen blir det sovaaa, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0