Tjottahojj


Gammal goding.

Hejhej detta inlägg gick nyss bort - underbart. Jag är så extremt trött just nu. Var och gymmade rätt tidigt med Ronja idag, vi var även och solade, och sen dess har jag bara legat i soffan och degat. Igår var jag med Saga så vi var på Snipen och fikade en rätt bra stund vilket var väldigt trevlans!:D Sen åt jag middag hos min fader och senare kom Ronja så sov ju hon hos mig dårå.

Dagarna på detta lov går ju så jävla snabbt! Man hinner knappt med men för mig gör det inte så mycket för jag fokuserar mest på att efter lovet så är det bara att börja räkna ner dagarna.. Och förhoppningsvis går det ännu fortare då. Men men, tänker iallafall njuta av den sista helgen nu och speciellt när det är påsk och sådant trevligt ;-) Puss och Glad påsk.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0