23:12

Bild från fredags.

Riktigt gött med fredag imorgon! Så skönt att dagarna går hyfsat snabbt och veckorna är rätt enkla att ta sig igenom. Igår te.x. hade vi ju typ 3 timmars dans på skoltid, lite sådär kul kanske men gött att slippa lektioner. Sen på kvällen hade vi ju då "danskväll" alla nior i värnamo kommun så då blev det 3 timmars foxtrot igen dårå. Ne men det blev faktiskt kul, bara lite små jobbigt ibland det tog på psyket kan jag säga, det var fan 400 miljoner människor i vår lilla studiehallen. Jätte jobbigt var det. Plus är jag fortfarande förbannad för att jag och Abbe inte vann buggtävlingen.:( Idag behövde jag en chilldag så har tagit det lugnt, behövde lite frisk luft så var ute och gick en runda innan men blev bara på dåligt humör för mina hörlurar gick sönder......Aja. Nu ska jag ta och sova och sedan njuta av en go sovmorgon imorgon. Så underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0